Unicorn Academy: Island of Magic
You are invited to join Unicorn Academy! Create a magical connection with your own unicorn and bond with Sophia, Ava, Layla and the other heroes from the series. Step into the magical world of Unicorn Academy and begin your very own adventure! Create your own first-year student at the academy and call upon the help of Unicorn Academy’s favorite characters. Groom, race and bond with your unicorn. Embark on missions to stop Ravenzella’s evil plot. Island of Magic Features: Forge Friendship Bonds The closer you become with your unicorn, the more you discover their powers, skills and personality. Discover Unicorn Island Discover hidden paths of the island and the academy. Wield the elemental magic of unicorns to beat challenges and mini games. Become part of the Team Switch between your character and your favorite heroes! You play as your own created character, a first year at Unicorn Academy. Whilst exploring, you are joined by Sophia, Ava, Layla, Isabel, Valentina and Rory and wield the magic of their unicorns! Dress Up Riders and Unicorns Change your hair, change your clothes, change your unicorn! Freshen up your look with cool outfits and hairstyles.