Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge - Dimension Shellshock
A MULTIVERSAL MELEE AWAITS! Chaos! The Neutrinos crash the Turtles’ latest pizza party! The teenagers from Dimension X are in dire need of help: Shredder is seeking to conquer the multiverse itself! Our heroes need to jump between dimensions and stop Shredder once and for all! SHOW OFF YOUR NINJA SKILLS Enter a brand new game mode: Survival Mode. Crystal Clear! Fight off the Foot Clan hordes to grab Dimension Crystals! Collecting enough crystals allows you to travel through different dimensions and chase down the nefarious Shredder! Choose wisely. Each victory yields two portals offering different bonuses. Your choice will determine your next dimensional battle! Grab special pizzas, mysterious perks or even mutate into the Turtles’ greatest foes! Level up, dude! Grow stronger through each run across dimensions! You can even unlock exclusive character colors along the way! NEW PLAYABLE CHARACTERS JOIN THE PARTY! Dimension Shellshock brings new playable fighters with Usagi Yojimbo and Karai. The steely rabbit samurai is ready to hop across dimensions to fight evil and witness a new style of otherworldly battles awaiting the Turtles! Whether an ally or an enemy, Karai doesn’t hesitate to leap into the multiversal melee alongside the Turtles! Using her lightning-fast techniques, she fights to bring back honor to the Foot Clan!