Weapon of Choice DX
Weapon of Choice is a high-energy, run 'n' gun where each playable character is unique with their own special weapon and abilities! Blast insane aliens, find new player characters, and choose between branching paths! The world is being taken over by gene-combining beings from beyond the stars! Hideous new creatures are popping up everywhere, and it's up to the Solus Operatives to grab their unique weapons and split some disgusting alien skulls! High-resolution and carefully hand-drawn art style breathes life and originality into this bizarre game world. Dynamically branching levels are tied together by an intriguing story with multiple endings, giving the player tons of replay-ability and chances to master each operative’s Weapon of Choice.