Aery - Last Day of Earth
“Aery – Last Day of Earth” is a story-driven 3D flight exploration game in which you control a little bird that is on its non-violent journey through time, space, and different dimensions to discover an alternative reality for our planet. Make your journey through peaceful, exciting, and diverse dimensions and discover different futures that earth itself could experience in near future. Enjoy the feeling of flying and feel the wind going through your feathers while searching for a better future for all of us. The game leans heavily into string theory so be ready to explore many twisted, extreme, or a little bit abstract realties.