Cute Puppy Academy: Dream Island
Welcome two charming new companions to your academy! This bundle brings together two unique and lovable breeds, each full of personality, curiosity, and playful energy. Train your adorable Beagle and clever Basenji as they learn new tricks and grow into happy, well-behaved pups. Keep them healthy and cheerful with regular feeding, grooming, and plenty of cuddles after a busy day of fun. Head out on exciting walks through a vibrant park filled with mini-games, activities, and hidden surprises waiting to be discovered together. As your academy continues to grow, expand it with new kennels, toys, and upgraded training areas to create the perfect environment for every puppy in your care. This bundle includes two delightful DLCs: Beagle Training Pack and Basenji Training Pack.