Farming Simulator 25: Highlands Fishing Edition (PC)
Farming Simulator 25: Highlands Fishing Edition bundles both the acclaimed main game and the Highlands Fishing Expansion. Enjoy 26 crops, 4 maps, 400+ machines, over 150 real brands and aquaculture in addition to agriculture, forestry, and animal husbandry. Build a farm along winding rivers and historic grain elevators in North America, surrounded by ponds in Central Europe, in a lush East Asian landscape filled with rice paddies, or in the Scotland-inspired town of Kinlaig - a lush paradise of rolling green hills and open waters!