Expect the Unexpected in Train Sim World 6! Be ready for anything as you traverse along the iconic Dawlish Sea Wall and tackle the Devon Banks with the RIVIERA LINE, featuring the GWR Class 802 & Class 150/2. In Train Sim World 6, become a driver or conductor aboard GWR inter-city and local services, race between Exeter and Plymouth in the Class 802, or take a trip to Paignton from the cab of the Class 150/2. Visit the newly built Marsh Barton station, take in the sights of the sea, and wind through the hilly countryside. The next station is… ANNOUNCEMENTS! Listen out both on platforms & trains for audible details of every journey. Handle the unexpected with RANDOM EVENTS, signals may take longer to clear, or speed restrictions may be in place. With CONDUCTOR MODE, FREE ROAM, CREATORS CLUB, PHOTO MODE & more, embark on your own journey in your own way. Certain features of the game, including online communication and other online features, may not be accessible by Xbox child accounts. At Xbox, “child” means players under the age of 13, unless local laws specify differently. Please note: Because of the capabilities of the Xbox One family of consoles (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) and Xbox Series S consoles, players on these platforms can expect a different timetable and layering experience to suit the platform's performance. To find out more, please head to the Dovetail Games Support Centre and search for 'Train Sim World 6 FAQ'.