Break the Loop
Humanity is coming to an end. An abyssal monster has awakened, determined to enslave the world. But that was without counting on the ingenuity of Friedrich, a genius Chronomancer, who, with the help of his time-traveling machine, forms a top team of the greatest heroes of the past!