Little Strays - Beyond Havana
Step into the paws of a fearless feline in an action-packed expansion where every alley holds a story and every shadow hides a secret. Explore two new Havana maps alive with color as you navigate sun-drenched rooftops, narrow alleys, and forgotten courtyards. Scavenge for food, rescue lost kittens, and uncover the hidden mysteries that linger in the city’s crumbling corners. Customize your hero with a variety of new cat coat colors and patterns, giving your stray a look as unique as its journey. Whether you prowl alone or challenge a friend in split-screen mode, every choice and every meow could make the difference between survival and loss.