Winterlight - Where silence says it all
Explore a heartfelt and thought-provoking tale of bittersweet homecoming! As Elias returns to the coastal town that once sheltered him, he’s pulled into a slow winter of connection, memory and quiet decisions. Take the role of this young man and guide the choices he makes, surrounded by the warmth of townspeople young and old, often holding conversations in a bookstore over shared coffee. Winterlight is a contemplative visual novel adventure about coming home, facing grief and learning to accept the ordinary over means of personal escape. Enjoy an adventure in a branching narrative with meaningful choices, one filled with emotional maturity and beautiful illustrations. Take things at your own pace as you explore all possible outcomes for Elias.