Retrace: Memories of Death
When a ghost tour goes horribly wrong, Freya and her friends find themselves in a strange and unforgiving alternate world, one that desires their death. Take the role of Freya as she seeks a way out and discovers the ability to rewind time, giving her a chance to test new paths and make different decisions in a bid for their survival. Explore an atmospheric realm of mystery that blends pixel art gameplay with hand-painted character portraits. Solve logic-based puzzles and overcome pulse-pounding action sequences, uncover secrets about the sinister parallel dimension and explore deep relationships with Freya’s companions. Will the terror of this experience bring the survivors closer together or tear them apart forever?