TWIN P is a fast-paced one-button game. You control a line with a pin on each end. One end is always pinned in place while the other constantly rotates clockwise. Press a button to pin the other end while releasing the first one or hold a button to extend the line. Your goal is to move around while avoiding the borders of the screen. Collect the coins to score points but avoid hitting the purple spikes. The game is over when both ends of the line go beyond the borders of the screen or when you touch a spike. MIRROR FLOOR is a fast-paced one-button game. Your goal is to jump between platfroms with coins on them. You score points by picking up the coins but every coin turns you upside down and mirrors your position on the platform. It also changes which sides of the platforms are active. Press a button to jump and hold a button to speed up. You have to think carefully which coins to pick up in order to proceed forward. The game is over when you fall. D LASER is a fast-paced one-button game. You are constantly flying from side to side and slowly climbing up. You turn every time you hit the sides of the screen. Your goal is to avoid being hit by the laser shooting from the top and take cover under the descending skydivers. Press a button to turn and hold a button to stay in place. If the laser hits you, it will push you down and you also descend slowly when you stay still. The game is over when you reach the bottom of the screen. REVOLVE A is a fast-paced one-button game. You control an arrow that is constantly moving and spinning around. Press a button to move in the direction which the arrow is currently facing. Enemies randomly appear from the sides of the screen and generate links between themselves. By crossing any of the links you score points and destroy all the network of this link. The game is over when you hit any of the enemies. TWO LANE is a fast-paced one-button game. You control a car driving on a two lane highway. Press a button to change lanes and hold a button to go faster. The road is interrupted by the grass patches. You will slow down when you touch a grass patch. The game is over when you slow down completely.