Truck Driver: The Dutch Connection
Step into the cab and hit the European roads in Truck Driver: The Dutch Connection! Set in a fictional world inspired by the iconic beauty of the Netherlands, the game presents a new era of trucking, where AI dispatchers work alongside human drivers and the trucking industry is thriving. Old friends return, new alliances form, and every journey demands heart, skill, and adaptability. Follow the intertwined journey of Lucas, a newcomer eager to prove himself, and Felix, a veteran with over 30 years behind the wheel. Together, they navigate busy schedules, tough loads, and personal struggles, forming a father-and-son bond in this next evolution of the Truck Driver franchise. The following steering wheels are all confirmed to be supported: Logitech G923 Logitech G920 HORI DLX THRUSTMASTER T128 THRUSTMASTER T248 THRUSTMASTER Ferrari 458 Many more wheels are expected to be compatible but are unconfirmed at this time.