Dreamless
“When we are sure that everything develops according to our plans, we should wonder whether there is an invisible thread of the puppeteer stretched over our heads.” Every 25 years, horrifying events occur in a lost town in the south. For one week, August 1-7, referred to as “death week,” teenagers mysteriously disappear. City officials have long ago given up on the mystery and are simply closing missing persons cases, advising residents to stock up on essential supplies and not to leave their homes. But even such measures don't save the day, and more people go missing every year. Is a serial killer, who has passed his craft from generation to generation, to blame for these terrible disappearances, or ... or ... Is it a curse? The protagonist is John, a diligent senior year student with a passion for video blogging. On August 1, 2017, exactly one month before his coming of age, a new “week of death” arrives. The townspeople are busy going about their business and seem to have already forgotten about the curse, but John receives a tempting offer from his friend Will: to explore the long-abandoned house of a deceased old lady who once instilled terror in all the residents. Features: -Photo-realistic graphics -Realistic gameplay -High-quality audio accompaniment, creating an atmosphere of maximum fear -Unpredictable gameplay: the abandoned house will change as the game progresses, creating new obstacles and puzzles for the player. -Learn the ancient history of a provincial town and solve the mystery of mystical disappearances of children Immerse yourself in this fascinating world and find out what lies behind the eerie events of the “death week”.