Lord of the Click III
Let’s do it thrice! Hell yeah! As you might have already guessed, it’s the third coming of the legendary Lord of the Click series — and now it’s a trilogy. Is there anything more to add? But of course! LotC 3 concludes the epic story of our Clicker General who wages war against all enemies of the peaceful and prosperous kingdom! Kazakh game developer improved the game’s formula with a solid amount of new features: new way to summon units, plenty of meaningful upgrades and updated visuals so you can enjoy the pastoral cartoonish landscapes with fierce battles raging on. You know you want to experience Lord of the Click once more with all these shiny new additions! Go ahead, try out this game now!