Icebound Secrets: The Frostwood Bane
Frostwood is a city frozen in mystery and danger. An unnatural cold grips the streets, and shadowy figures move silently, spreading fear among the residents. You are a detective sent to investigate the strange chill and uncover the truth behind the disappearances. Collect newspaper fragments, explore eerie locations, and face the ghostly Ice Phantom lurking in the shadows. Courage and wits will be your only allies as you discover a way to open the city gates. On one snowy street, you find Kristina, a girl frozen in the cold. Help her recover, prepare remedies, and gather supplies for other survivors hiding in the local library. But beware—the Ice Phantom is relentless, and danger can strike at any moment. Collector’s Edition Features: ● 6 immersive adventure chapters ● 40+ mini-games and hidden object challenges ● Morphing objects and collectibles to discover ● 20+ unique locations, from icy streets to underground catacombs ● Story-driven puzzles, twists, and unforgettable characters ● Moral choices that affect both victims and perpetrators ● Excellent graphics and voiceovers ● Behind-the-scenes concept art collection ● Customizable difficulty levels Step into Frostwood, face supernatural horrors, and solve chilling mysteries in a city where danger and treachery lurk around every corner!