Zaxoid
Face an alien onslaught in Zaxoid, an adrenaline inducing, twin-stick mayhem shooter! Defend the galaxy from relentless invaders by upgrading your ship or fortifying your city with strategic choices that make every run unique. Wield dual joysticks for precision chaos, transform into tank mode to repel surface invasions, and protect your population. Intense gameplay that takes you back to the golden years of gaming.