Echoes of Light: Child of the Balance
A blade. A bond. A fading world. In Echoes of Light, step into the worn boots of Kaela, a lone swordswoman on a desperate journey to rescue her kidnapped brother and restore the balance between light and shadow. Explore a crumbling world consumed by darkness as you fight your way through corrupted forests, forgotten temples, and realms beyond time. With no magic to aid you-only steel and skill-you'll face brutal enemies and haunting bosses, each guarding a piece of the truth. Unfold a heartfelt tale of family, sacrifice, and inner strength through cinematic storytelling and evocative environments. Every level reveals more about Kaela's past, her bond with her brother Lior, and the fading light they both carry within. Key Features: ⚔️ Tight, Grounded Sword Combat - Master timing, dodge, and spacing in focused melee battles. 🏞️ Atmospheric World Design - Five handcrafted levels rich in lore, mystery, and emotion. 🎭 Narrative-Driven Progression - Discover the story through visions, dialogue, and encounters. 👁️ No Magic - Just You and Your Blade - A pure combat experience where your skill is everything. 🎵 Emotive Original Soundtrack - A haunting score that echoes every step of your journey. Light is fading. But not all hope is lost. Will you rise with the blade... or fall into the shadow?