Tom Clancy's Rainbow Six Siege is the undisputed reference in tactical team shooters, where elite strategy and execution triumph. Enjoy free access to Quick Match, Unranked, and Dual Front game modes with a selection of operators. Certain features like Ranked playlists, Siege Cup, additional operators, and cosmetics require payment to unlock. HIGH STAKES 5v5 ATTACK VS. DEFENSE Alternate between attack and defense, adapting your approach to each operator and map. Feel the thrill and intensity of the action as you leverage next-level destruction and gadgetry to outsmart and outplay your opponents in every round. On defense, transform your surroundings into fortified strongholds. Reinforce walls, set up barricades, and deploy traps to control enemy movement. Use surveillance tools to gather intel and anticipate their approach. Hold your ground, adapt to their tactics, and outplay the attackers at every turn. On attack, gather intel on enemy positions and the bomb site using your observation drones. Coordinate with your team to breach reinforced defenses, bypass traps, and create unexpected openings. Take your enemies by surprise with vertical plays – striking from above, below, or making a daring entry through windows by rappel. Plan your assault, execute, and defuse every situation. TOOLS OF DESTRUCTION Destruction is more than chaos: it is a key tool for your success. Use the environment to your advantage – turn walls into windows of opportunity. Use state-of-the-art technology to track enemy movements, shatter walls to create new lines of sight, and manipulate your surroundings to secure the tactical advantage. DUAL FRONT: DYNAMIC TACTICAL 6v6 WARFARE Engage in intense 6v6 battles on the largest map in Siege, where teams push to capture enemy sectors while defending their own. Fight your way to the enemy base and claim victory. Select an operator among a curated list of attackers and defenders, fighting side by side and unlocking new tactical possibilities. When respawning, adapt your operator selection and strategy to shift the momentum of battle, or venture into the Neutral Sector to take on high-risk, high-reward assignments and earn bonuses that can turn the tide in an instant. Dual Front delivers a bold new way to experience the tactical depth and intensity of Rainbow Six Siege. FROM RECRUIT TO ELITE A solid onboarding journey for new players including a new clearance level path, helping you learn the basics progressively and build the skills and confidence you need before jumping into tactical action. CONSTANTLY EVOLVING Every season brings major updates, with new content and features for renewed tactics and gameplay. HIGHLY COMPETITIVE Join a massive online community of over 80 million players. Watch top-tier pro teams battle for supremacy in the prestigious Rainbow Six Siege Esport Competition. Access to the game is free; certain features, including competitive game modes, operators, and cosmetics require payment to unlock.