Snack and Quack: Duckling Steps (Xbox One)
Get ready for an irresistibly cute adventure in Snack and Quack: Ducklings Steps, a charming puzzle where you help a mother duck take care of her hungry ducklings. In peaceful, water-inspired environments, every move matters as you guide the little ones toward delicious pieces of bread scattered across the path. With clever and charming challenges, each level invites you to think calmly, plan your moves, and find the perfect solution. It’s the kind of relaxing and satisfying experience where every success brings a smile and every solved puzzle warms your heart. Colorful, cozy, and full of personality, Snack and Quack: Ducklings Steps is perfect for players who love light puzzles, cute themes, and that delightful “just one more level” feeling.