Knight of the Keep (XBOX SERIES)
Knight of the Keep is a retro-style 2D action platformer where you play as Sir Peter, the last knight defending Castle Keep from waves of corrupted foes. With only his skill, timing, and courage, he must clear each room to unlock the gates and move forward. Dodge traps, fight monsters, and survive a collapsing world. With crisp pixel art and tight controls, it's a brutal, no-shortcuts challenge. Can one knight protect the last gate to the light?