TOM CLANCY’S THE DIVISION 2 + WARLORDS OF NEW YORK EXPANSION - Join the Division, an elite group of civilian agents, and save a country on the brink of collapse as you explore an open, dynamic, and hostile world in Washington, D.C. - Take part in the hunt for new targets and complete new objectives each season. - Includes the Warlords of New York expansion, which gives access to New York and the search for rogue ex-Division agent Aaron Keener. NEXT-GEN CONSOLE COMPATIBILITY - Play at 60 fps and up to 4K resolution on next-gen consoles at no additional cost.