Castle of Monsters: The Last Knight
The Last Knight is a 2.5D voxel-based sidescroller blending fast combat, strategic platforming, and dark fantasy. Play as the Last Knight, the final warrior able to reclaim a fallen kingdom. Wield a magical sword, face relentless enemies, dodge deadly traps, and uncover the castle’s secrets. With striking voxel visuals and a classic side-scrolling feel, this epic journey delivers retro-inspired action with modern polish. Will you restore the kingdom or be consumed by its horrors?