Russian Subway Dogs
A fast-paced arcade game inspired by the real-life stray dogs of the Moscow metro. Take your orders from the Proletaricat while stealing food, juggling vodka, cooking bears, and more! Features both a lengthy campaign and pick-up-and-play arcade mode. A new game from Spooky Squid Games, creators of the cult classic platforming slash ‘em up They Bleed Pixels.