All 5 games are fast-paced and controlled with a single button. FROOOOG. You are a frog trying to cross the road. Press a button to jump forward, hold a button to stick out your tongue and jump farther. Score points by going as far as you can while avoiding the moving cars. The game is over when you get hit. SNAKE 1. Play Snake with just one button. Collect coins to score points and to make the snake grow in size. Press a button to rotate 90 degrees. You rotate clockwise initially, but you reverse your direction every time you collect a coin. The game is over when you hit any of the borders of the screen or the snake hits its tail. SCREEN. Your screen is split into halves with enemies falling down on each side. Only one side of the screen is visible at a time. Your goal is to shoot the enemies to prevent them from going down. Press a button to shoot once the trajectory is right. You have 3 shots on each side and you switch sides once you shoot all 3 of them. The game is over when any enemy on any side reaches the bottom of the screen. BALL TOUR. Your goal is to fly forward and avoid the spikes in the air. There are 2 types of spikes: a standing one, and a moving one. Hold any button to speed up. There are bonuses in the air which add score when you collect them. The score is added using a multiplier, which increases when you collect a bonus by 10 and decreases each second until reaches 1. The game is over when you hit a spike. SPEARAIN. You are constantly running from side to side. Your goal is to avoid getting hit by the spears falling from the top. Hold a button to run faster and to slow down the spears. You score one point each time you bump into a wall and reverse your direction. Collect the falling coins to score additional points. The game is over when you get hit by a spear.