Zumba - Marble Zombie Invasion
This game plunges you into a charmingly creepy marble-shooter world! Play as a cute zombie captain, mouth brimming with marbles, and fend off endless rolling waves before they breach your defenses. Aim your chomping cannon, fire to match three or more identical marbles, and watch them shatter into ghoulish confetti. Race against the tide—clear the path quickly to earn up to three stars per level. Between hordes, spend your collected coins on powerful undead upgrades: Explosive Marbles (detonate clusters), Brain Freeze (stop marbles in their tracks), Repaint (change the next marble’s color), Slow Motion (dial back the speed), Destruction Shots (zap single rogue marbles), and Time Revert (undo your last bite). Explore four zombie-themed worlds every ten levels: eerie Graveyard Gardens, haunted Manor Halls, shadowy Crypt Caverns, and bone-chilling Catacomb Chambers—each with unique paths, new marble colors, tricky obstacles, and faster waves. Cute, spooky, and endlessly addictive—can you survive the Zombie Marble Invasion and become the ultimate undead marble-master?