Yuko and the Akuma Menace
Yuko and the Akuma Menace is a top-down, grid based movement, adventure, dungeon crawler game set in a ninja world of fantastic creatures and magic. Fight monsters with your kunai, shurikens and smoke bombs. Cross dangers using the magical orbs, and save the world from the greatest threat ever.