WORD SEARCH BY JGABRIB
Easy to learn, relaxing to play, and a great way to support mental well-being. Features: Two-Player Mode Play together with a friend and solve puzzles side by side. Adjustable Difficulty Customize your experience with a wide range of accessibility options. Disable diagonals, vertical words, overlaps, inverted directions, large words, adjust board size, and more. Color Themes Choose from multiple color themes to find the most comfortable option for your eyes. Bonus Levels Not every puzzle follows the same rules. Discover special challenges such as finding numbers, identifying sequences, and other variations.