Urban Trial Tricky Deluxe Edition
Alright! Urban Trial Tricky Deluxe Edition is here! Now, you can fully express yourself while exploring the urban jungle. With the full package of the motorbike tricks, style and extreme levels you will become unstoppable! KEY FEATURES: Exciting light-hearted casual gameplay Crazy mix of tricks, platforming, and racing Killer tricks to combine in countless combos Super-smooth experience 3 single-player modes Over 30 levels + side challenges Savage customization options Leaderboards to rule Infinite gameplay More freedom, more fun. Riding in both directions. Urban Trial Tricky Deluxe Edition includes six additional savage customization options each with new rider skin, signature special trick and the matching motorbike paint job.