Traverse along the iconic Dawlish Sea Wall and tackle the Devon Banks with the Riviera Line in Train Sim World 6! Both the Riviera and South Devon Main Lines were built in the mid-1800s. The challenging topography of the land saw rails navigate over hills and cling to coastlines. What followed was instant connections to seaside resorts and the ability to cross some of the most picturesque railway in England; the line soared in popularity. In Train Sim World 6, become a driver or conductor aboard GWR inter-city and local services, race between Exeter and Plymouth in the Class 802, or take a trip to Paignton from the cab of the Class 150/2. Visit the newly built Marsh Barton station, take in the sights of the sea, and wind through the hilly countryside. Expect the unexpected with faults and random events, and listen for immersive train and platform announcements! Please note: Because of the capabilities of the Xbox One family of consoles (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) and Xbox Series S consoles, players on these platforms can expect a different timetable and layering experience to suit the platform's performance. To find out more, please head to the Dovetail Games Support Centre and search for 'Train Sim World 6 FAQ'.