The Order of the Snake Scale
Inspired by Lovecraft, a psychological survival horror game set in a dystopian, alternative universe. Discover the mystery of the woman's death and learn the dark secrets of the Happy Rock. Are you ready? Discover a surreal world inspired by Lovecraft Explore a dystopian world that accurately alludes to current world events. The universe describes one of the paths that humanity can follow. Every decision has its consequences. In this universe, power over humanity is exercised by Unions of States and Corporations. The prohibition of religion, mass sterilization, the appropriation of people's property, eugenics, the subjugation of humanity to the NML Corporation, this is the new world order. Are you ready to experience it? A suspenseful story During the game, you will learn about the history of the Universe and the heroes who live in it. With each step in the game, you will discover the semi open world, its history and receive tips to help you solve the Happy Rock case. First, survive A mysterious murder, monsters, rooms where you will definitely not be safe, corpses everywhere. It's easy to die in this world... Especially in the least expected moments. Stock up your inventory, collect clues, fight, make decisions and survive. Explore and solve puzzles Explore the atmospheric, unique, nooks and crannies of Happy Rock. Delve into the mystery of this place and the doomed world. Solve logic puzzles, combine facts to solve a murder case, demonstrate your skills during arcade missions. A dark world is waiting to draw you in. Perhaps forever.