The End Of The Age (Bundle)
The Age of the End is a challenging 2D pixel-art platformer that throws players into a prehistoric world on the brink of extinction. As Dino, a young but determined dinosaur, you must outrun the chaos triggered by a cataclysmic meteor impact, navigating collapsing forests, facing hostile creatures, and surviving an unforgiving environment where one wrong move means death. With a stamina-based movement system, every jump, dash, and decision matters. Meat scattered across the world becomes your only lifeline, restoring precious energy to help you push forward. Precision, timing, and adaptability are the keys to survival in this fast-paced, one-hit-kill journey. Blending classic platformer sensibilities with tense survival mechanics. The Age of the End is a intense adventure that rewards mastery and perseverance. Can you outlast extinction or will you become a fossil of the forgotten past?