The Crimson Maid
The Crimson Maid is a narrative adventure that blends first-person exploration, visual novel storytelling, and light puzzle solving. Immerse yourself in a period drama that intertwines romance with murder mystery. Step into the shoes of Marius, as he reconnects with his fractured family and becomes captivated by Irina, a beautiful young maid who has already unsettled the household. Unravel the secrets of the family’s troubled past and through your choices, determine Marius’ ultimate fate. - A compelling tale of romance, mystery and murder. - Explore a beautiful noble estate and surrounding grounds. - Meet complex characters with hidden motives. - Discover secrets through exploration and investigation. - Solve light puzzles and uncover forgotten truths. - Your choices determine Marius’ ultimate fate.