Sword of Elpisia
In Terra, a world whose civilization developed thanks to magic tools, there are frequent cases of people being turned into magic swords. Alice, a girl who is traveling with Aldo, the main hero, chooses to become a sword to rescue her friends. Will their journey and encounters lead them to a predetermined fate? Throw yourself into the beautiful, complex turn-based battles, using magic swords with up to three weapons set! The overwhelming charm of pixelated graphics surround your entire world and adventure in a unique fantasy JRPG. Not to mention all the necessary elements from treasure hunting, quests, pet buddies to almost-infinite level caps!