Streetdog BMX
Streetdog BMX is an action sports game where you ride through expansive maps sending extreme tricks, getting technical on the rails, and feeling the flow. Customize your bike and rider before hitting the streets to explore six maps packed with wallrides, gaps, bowls, ramps and rails. Uncover new spots, complete handcrafted challenges, and link up your combos! Your Bike, Your Rules Focus on high scores and big air, or flow through levels at your own pace. Streetdog BMX accommodates all kinds of riders and play styles. Your lines can be as complex or as simple as you want them to be. Just keep in mind, the bigger the combo... the harder you fall. Own the Streets Unleash your creativity. Fakie, manual, icepick or wallride your way through over 270 sick challenges. From barspin to backflip, to crooked grind to crankflip - you’ll have a huge selection of tricks and stunts to use when you send it. Customization Galore With dozens of color and outfit options, you can customize your bike and rider the way you want. Play around with options for clothes, shoes, hair, tattoos and more. Build the BMX bike of your dreams with plenty of customizable options ranging from the frame down to the chainring. BMX for Life As a longtime BMX rider, I've been pouring my passion for the sport into games like Trail Boss BMX and the Pumped BMX series for years. Streetdog BMX is the action sports game I've always wanted to make and is the next step in combining my love of making games and getting on the bike.