Shop & Spot Avenue
Shop Spot Avenue is a relaxing spot the difference game set in stylish shopping streets filled with fashion boutiques, cozy cafés, colorful storefronts, and charming retail scenes. Each image hides subtle differences among signs, displays, shopping bags, and decorative details, challenging players to slow down and sharpen their observation skills. With vibrant visuals, satisfying gameplay, and both timed and stress free modes, Shop Spot Avenue delivers rewarding “I found it!” moments perfect for relaxing or testing your attention to detail.