Running Fable Petite Party
From the makers of Running Fable comes Petite Party, a wild and unpredictable spin-off that cranks up the chaos. Battle through 16 competitive mini-games and dominate the tabletop party board where anything goes. In Running Fable Petite Party, there’s no holding back — every round is a chance to taunt your friends, steal victory, and cause maximum mayhem. It’s not just a party — it’s a battlefield disguised in balloons. Running Fable Petite Party is what happens when tabletop strategy meets competitive chaos. Who will stand victorious? And who will never live that loss down?