Puff Up
Inflate your balloon as much as you can while dodging spiky balls. Time your moves perfectly to grow bigger without popping — and watch out, the bigger you are, the harder it gets! Challenge your friends in the exciting Versus mode, where 2 players go head-to-head! Race to the finish line or compete to collect the most coins before time runs and win! Unlock new balloons with unique styles and customize your experience as you play. Power up your abilities, take on exciting mini-games, and push your skills to the limit with every challenge! Features: - Versus mode: Battle your friends in a 1v1 challenge - Balloons and Skins: Customize your shape and looks - Upgrades and Power-Ups: Boost your abilities and beat the odds - 3 Iconic Minigames: Take on extra challenges and win rewards - Satisfying Gameplay: Enjoy smooth, thrilling action every time you play See how big you can grow without bursting under pressure!