Our Metal Bowl
Explore a vast network of abandoned industrial structures alongside your loyal robotic companion XIU. Your goal: extract life-giving nutrients to revitalize a decaying world and restore life to ancient, forgotten greenhouses. Face intense, high-speed combat in narrow corridors. Use quick reflexes to survive, but remember: you can't just blast through every situation. Study enemy movements and master their patterns: every encounter is a tactical challenge to overcome. Solve complex puzzles that defy conventional logic and shatter the fourth wall, forcing you to seek solutions beyond the screen and question the very nature of your reality. The world is designed as a massive, interconnected labyrinth, rich with shortcuts and hidden secrets. As you acquire new abilities, you will gain access to previously unreachable sectors, encouraging you to backtrack and uncover hidden lore, rare resources, and the secrets of a world in ruin.