Mystical Mixing
Pour the potion into the cauldron, throw in the clover, bone and feather, stir and voila - you have a cute Mixie! Combine other ingredients to create Mixies with different features: winged, horned, spotted, furry... the possibilities are endless. Let your Mixie friends explore the mysterious island, find hidden treasures, repair the magical portal and collect new ingredients to create even more adorable pets. Over time, you might even discover a way to combine Mixies with each other. Mystical Mixing is an enchanting simulation game that will immerse you in a world of magic, alchemy and wonder. So grab your cauldron and start the adventure!