Moonlighter 2: The Endless Vault
WILL IS BACK TO BUSINESS Live the double life of a resourceful merchant and fearless adventurer in this sequel to the hit rogue-lite Action-RPG! Stranded without a coin in the village of Tresna, Will must open shop again as he dives into an interdimensional adventure. Explore dangerous dungeons, loot ancient relics, sell them, and reinvest in the town's prosperity. The magical, addictive loop returns—bigger, bolder, and packed with shiny loot. FORTUNE FAVORS THE BOLD Profitable perils await as dimensional exploration evolves. Strap on your trusty backpack and master dynamic combat with various weapon classes, armor sets, and powerful perks. Chart a path through unpredictable worlds, defeat relentless foes and formidable bosses, then carefully arrange your loot to unlock unique item synergies. Managing your backpack is key to financial success and maximizing profits. The deeper you go, the greater the rewards—and the risks. MONEY NEVER SLEEPS After every adventure, it's time to open for business. Customize your shop, set your prices, and read your customers to strike the perfect deal. Unlock sales perks, capitalize on special events, and optimize your displays to maximize profits. From battered scrap to priceless relics, every item's value is yours to decide. THE ENDLESS VAULT Take on the Endless Vault, a mysterious ancient artifact that pushes your skills to the limit. Overcome its ever-growing challenges to upgrade your town and earn increasingly valuable rewards. Will it be enough to reclaim your homeland from the evil Moloch, an interdimensional collector who has claimed your beloved village for himself? A NEW DIMENSION OF ADVENTURE Dive into Moonlighter’s stunning visual leap into 3D. Explore vibrant environments, enjoy smoother, more dynamic combat, and experience the iconic cycle of daytime shopkeeping and nighttime treasure hunting like never before.