Mekazoo
Mekazoo is a 2D platformer with vibrant, fully 3D worlds that can be explored and conquered with a kinetically diverse cast of animals either through a single player campaign or co-op multiplayer. Inspired by classic platformers, Mekazoo leverages those core elements to create a new, creative, unique and fun gameplay experience. Featuring a diverse cast of five playable characters each bestowing unique abilities -- Armadillo, Frog, Wallaby, Pelican and Panda -- Mekazoo tasks the player to seamlessly select the correct animal to overcome puzzling obstacles and daunting bosses.