Mega Mall Story
Design a towering mall of mega proportions! Attract droves of customers and elevate yourself to 5-star status in this mall management simulation game! Add anything from fast food joints to sushi restaurants, stairs and elevators--even a heliport--all with a touch of the finger! When your establishment's popularity reaches a certain point, a "Fever" is triggered in which customers swamp your mall! You can then exercise your newfound affluence by investing in the surrounding area--bringing in even more customers and being a good citizen at the same time! Oh yeah! Keep your eyes on the mega-prize--only you can build the ultimate mall!