Mayor May Knott
A creepy-cozy 3D adventure game about fixing up a haunted ghost town, meeting weird creatures, and listening to ridiculous music! Initially, the shy May runs in fear from the monsters lurking about! But as you explore the town, solve puzzles, play minigames, and fix up houses and buildings, May becomes more confident and can meet the monsters that scared her before. Mayor May Knott features over 30 ridiculous, professionally-produced songs across a wide range of genres. You listen to these songs in the Hall of Records, and each one teaches you a new cooking or crafting recipe! Use the "ectophone" to talk to the ghosts in the haunted houses and help them move on! Invite over 25 unique characters to come live in your town! Play minigames to harvest resources, and then use those to cook and craft various items to put ghosts to rest and fulfill residents' requests! Build an abandoned ghost town into a thriving community, filled with weird creatures who are happy to help out!