Lord of the Click 5 (Windows)
"Lord of the Click 5" continues the legendary clicker series, offering unique challenges, deep strategy and exciting gameplay. As a wise king, you once again enter the battle to save the kingdom, which is plunging into darkness. The game is a 2D autobattler with an isometric view. Place your troops, press "Play" and watch the majestic battles full of surprises. But now everything is in your hands - collect crystals and use powerful spells: call tornadoes or strike enemies with lightning to turn the tide of battle! Each new level brings more dangerous enemies and insidious bosses. For victories, you will receive stars that can be used to strengthen your army and unlock new combat abilities. Your strategy and instant decisions on the battlefield will be the key to victory. Get ready for a world where the fate of kingdoms is determined by clicks. Take up the challenge, prove your skills and become a true legend in "Lord of the Click 5"!