Jurassic Park Classic Games Collection
HOLD ON TO YOUR BUTTS! THE 8-AND 16-BIT ERA OF JURASSIC PARK GAMES HAS RETURNED, COMMEMORATING 30 YEARS OF THE ICONIC FILM! This release includes a lineup of seven classic titles updated to include save state support, new in-game maps, and various quality-of-life fixes. - Jurassic Park 8-BIT - Jurassic Park PORTABLE - Jurassic Park 16-BIT - Jurassic Park GENESIS - Jurassic Park Part 2: The Chaos Continues 16-BIT - Jurassic Park Part 2: The Chaos Continues PORTABLE - Jurassic Park: Rampage Edition GENESIS Explore Isla Nublar in each of these releases, recreating the excitement and thrills of the historic franchise. Play as Dr. Alan Grant, or in some releases as a Velociraptor, as you collect eggs, survive dangerous local wildlife, restore power to the park and collect new weapons and eventually escape! Re-experience these classic games in one collection. Return to the park and ENJOY YOUR STAY!