Into the Slimy Mines
A roguelike tower defense with a card-driven twist. Build your deck, carve out tunnels, and deploy defences directly into the path of the swarm. Rank up your chosen Guild and rescue your Dwarven crew to get off this frackin’ slime-infested moon! DIG TO VICTORY: Rescue your crew from six unique mining locations each with five increasingly difficult depths. Drag Dig cards to excavate new tunnels toward your missing crewmates. GROUNDBREAKING PLAYSTYLES: There are three unique factions to choose from: ANVIL, WARHAMMER & PICKAXE. Pick and customise your Drill Rig to match your play style and the location's hazards. WEAPONS OF MASS CONSTRUCTION: Why not collect more than just your crew along the way? Drills can unearth ore for bursts of money, lures distract your slimy foes and generators keep your whole rig running the deeper you delve. BUILD TO LAST: Upgrade your kit by placing another of the same card on top of them. Level 1 Cannon + Level 1 Cannon = Level 2 Cannon, the maths checks out!