Hunt and Fight: Action RPG
After your ship was caught in a terrifyingly powerful storm and wrecked, you found yourself on the shore of an unknown island full of monsters, undead, and bandits. Explore the island, upgrade your weapons and armor, improve your fighting skills, and defeat the most dangerous monsters on this island. Don't forget that your main goal is to find a way to get home. FIGHT MONSTERS Use various combat combinations to overcome monsters, formidable bosses and improve your battle skills. Who knows, maybe one day you will be able to kill the DEATH itself. HUNT FOR TREASURE Navigate through uncharted territories, overcome challenges, and brave the unknown in pursuit of hidden riches. BECOME A LEADER Ascend from an outcast to a prominent fighter, building a reputation that establishes you as a respected leader on this island. EXPLORE THE ISLAND Embark on an adventure of exploring the island. Delve into its mysteries, uncover hidden spots, and reveal its well-kept secrets.