Harmony Chronicles: Demon Of The Void Collector's Edition
Saga continues, Mona is about to travel through dimensions! After her incredible adventures, Mona, the warrior of Goddess Harmony, prepares to meet her divine protector before a magic portal transports her to a world on the brink of collapse. Mona discovers she has arrived at the once-thriving Interdimensional University of Magic, which has become a shadow of its former self. As the fate of the universe hangs in the balance, Mona embarks on a perilous journey through shattered dimensions, chasing clues that lead to a terrifying entity devouring everything in its path. To stop it, she must venture across awe-inspiring worlds, each filled with unique challenges, fantastical creatures, and powerful allies!