Golfing Over It with Alva Majo
Golfing Over It with Alva Majo is a discouraging game about climbing a surreal mountain with a golf ball, a different take on 2017's hit Getting Over It with Bennett Foddy. Experience the challenge of climbing an unyielding mountain without infuriating controls being part of that challenge. Bennett Foddy has played this game and granted it his blessing. Features: - Golf your way up to the top. - Listen as Alva explains why he made such a cruel game. - Fall all the way back to the bottom. - And if you manage to get to the top? - Will that make you feel good? - Will you feel that it's all been worth it? - I think you will.